14.02.2013

Quiltemøte

Vi hadde en koselig kveld på Lierquilten i går. Det var årsmøte med nye flotte medlemmer inn i styret og mange flotte medlemmer ut av styret. Tusen takk til dere som har sittet i styret og til dere som har dratt igang Lier Quilten. Stemningen var som alltid god. Quiltelaget er 5 år og det ble feiret både med marsipankake og bursdagssang. Quiltefryd fra Tønsberg var også på besøk og de er også 5 år, det ble sang og kake for dem også. Alle medlemmene fikk flott krus:



Jeg kjøpte meg stoff og mønster til dette veggbilde:





6 kommentarer:

  1. Gratulerer med jubileet! Godt å ha ett quiltelag så en får inspirasjon og kan diskutere ting! Gleder meg til å se resultatet av prosjektet ditt.

    SvarSlett
  2. Så hyggelig med et Quiltelag,
    og det var en fin kopp :O)

    Veggbilde ser veldig fint ut,
    morro med nye prosjekter.
    Jeg bestilte stoff til et sofa-teppe til julen i dag, gleder meg til de kommer!
    Så blir det ett nytt juleteppe til julen 2013 :O)
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 5 års dagen til Lierquilten. Det er veldig kjekt meg lappelag i nærmiljøet. Masse inspirasjon å hente på lappemøter. Masse fin hos Quiltefryd. Vi hadde utflukt dit i fjor sommer, dessverre kunne ikke jeg være med (sikkert bra for lommeboka).

    SvarSlett
  4. Så artig at dere klarer å ha et slikt lag sammen! Jeg tror ikke jeg har verken evner eller tålmodighet til slikt nøyaktighetsarbeid. Men vakkert, det er det!

    SvarSlett
  5. Are you looking to buy christmas wow gold at the most affordable costs online? MMOCarts.com is your ideal destination to get genuine Up-date Silver quickly and at a discount you just won't get anywhere else. MMOCarts.com now provides Wow Silver at a huge 40 % off its unique value for Xmas and New Season.

    RS Gold  Buy Diablo 3 Gold
    Buy Guild Wars 2 Gold

    SvarSlett